wtorek, 29 stycznia 2013

Tonik - Under twenty

Tonik łagodząco-matujący przeciw rozszerzonym porom

Od producenta:
24h PRZECIW! TRĄDZIKOWI
Składniki aktywne:
[aktywny cynk + NO-REDNESS complex]

Udowodnione działanie dzięki zawartości składników aktywnych:
aktywny cynk
kwas migdałowy
wyciąg z lukrecji

Potwierdzona skuteczność*:
matuje: 95%
wspomaga redukcję wykwitów zapalnych: 95%
zapobiega niedoskonałościom: 95%
*wyniki testów dermatologicznych na skórze z niedoskonałościami
Jak stosować?
Stosowanie: stosuj codziennie rano za pomocą wacika. Unikaj kontaktu z oczami.

Moja opinia:
Kiedy otrzymałam paczkę od ERIS zaczęłam od testowania kosmetyków Under Twenty. Nie mam raczej problemami ze skórą, ale niestety w strefie T, która jest tłusta pojawia się masa wągrów. Próbowałam różnych kosmetyków i owszem są takie, które je zamykają, ale tylko na jeden dzień. Jeśli chodzi o tonik to dobrze pasuje z peelingiem w parze. Tonik używam już około miesiąca codziennie i mogę o nim powiedzieć niewiele dobrego. Niestety w ogóle nie matuje i nie łagodzi - co mnie zawiodło. Dobrze zmywa resztki makijażu z twarzy i to chyba na tyle plusów co do niego. Trądziku nie mam i nie miałam więc niewiele mogę powiedzieć na ten temat.
Jestem troszkę rozczarowana, bo byłam przekonana, że pozbędę się chociaż minimalnie tych jakże niechcianych wągrów, ale niestety sam tonik niewiele może zdziałać.
W paczce znalazłam też peeling przeciw trądzikowi, a więcej na jego temat powiem jutro. Dodam tylko, że nie wiedziałam, że tyle może zdziała:)



5 komentarzy:

  1. czyli nie dla mnie...



    Zapraszam do mnie :)



    OdpowiedzUsuń
  2. też go dostałam do testowania ale jeszcze nie używałam . Po przeczytaniu Twojej opinii muszę stwierdzić ,że miałam nadzieję na lepsze działanie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z under 20 miałam kiedyś dwa żele do mycia twarzy ( jeden dla skóry problematyczne o tym zapachu co ten tonik, a drugi taki brzoskwiniowy jeśli dobrze pamiętam i on był dla skóry normalnej). Obecnie mam coś w rodzaju 3 w 1 i jest to taki przeciętniaczek. Używam go jako peeling / maseczkę. ;)

    Obserwuję. ;) Jeśli chcesz to zajrzyj na mojego bloga, skomentuj i też dodaj się do obserwatorów, ale zaznaczam, że nie zmuszam. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. tego nie miałam
    w ogóle nie przepadam za tonikami..

    OdpowiedzUsuń