czwartek, 31 stycznia 2013

Czym myć twarz?

Od producenta:
Wskazana do codziennego oczyszczania skóry szczególnie wrażliwej i skłonnej do alergii. Zastępuje tradycyjne mydło. Skutecznie usuwa naturalne zanieczyszczenia oraz makijaż. Dzięki zawartości D-pantenolu i alantoiny łagodzi podrażnienia i przynosi uczucie ukojenia. Jest niezwykle delikatna i przyjemna w użyciu dzięki formie pianki. Zapewnia oczyszczoną i nawilżoną skóra bez podrażnień.

Cena około: 27zł / 150ml

Moja opinia:
Pianka przeznaczona jest do cery wrażliwej. Ja posiadam mieszaną, ale mimo wszystko postanowiłam spróbować jak poradzi sobie z moją skórą. Zacznę od opakowania, które jest przyjemne w użytku i higieniczne - fajna pompka, która ułatwia nam życie. Opakowanie ogólnie bardzo estetycznie wygląda. Co do samej pianki to rzeczywiście tak jak obiecuje producent jest delikatna, a nawet bardzo delikatna. W żaden sposób nie podrażniła mi skóry, ani też nie uczuliła. Ma bardzo przyjemną konsystencje i do tego całkiem dobrze myje buzie. Przed myciem używam toniku, aby zmyc makijaż, bo ona sobie z tym nie radzi. Po dłuższym użyciu mogę stwierdzić, że nie jest to pianka dla mnie i mojej cery, bo jest zbyt delikatna, oczekiwałam od niej trochę lepszych efektów (oczyszczania), ale niestety troszkę się zawiodłam. Może kupiła bym ją, ale gdyby była tańsza. Sprawdzi się przy skórze suchej i wrażliwej.

5 komentarzy:

  1. Nigdy go nie używalam,ale słyszałam same dobrze rzeczy na temat tego kosmetyku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosowałam ją i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mialam okazji stosować, więc ciężko mi się do tego ustosunkować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jej,
    ale teraz też używam pianki, decubal :)

    OdpowiedzUsuń