czwartek, 31 stycznia 2013

Halle by Halle Berry

Od producenta:
Halle Berry wprowadza na rynek swój pierwszy zapach Halle - ciepłą, zmysłowa kompozycję symbolizującą naturę, zmysłowość i piękno. Oddaje ona charakter prawdziwej kobiety: delikatnej, ale z charakterem i eleganckiej.
Nuty zapachowe:
nuta głowy: liście figowe, gruszka i sycylijska bergamota.
nuta serca: hibiskus, mimoza i frezja,
nuta bazy: sandałowiec, piżmo, kadzidło, bursztyn.

 Kilka słów ode mnie
W perfumerii przebywam co najwyżej 10 min, bo dłużej nie mogę! Mnóstwo zapachów, co powoduje u mnie mdłości. Mam ogromny problem z wyborem perfum, bo po niektórych źle się czuje i były nawet przypadki kiedy pojawiał się odruch wymiotny.  Do tego rzadko, które perfumy mi się podobają.
Można powiedzieć, że jest tego jeden plus, mianowicie po powąchaniu od razu wiem czy perfumy będą moje czy też odwrotnie. Więc kiedy poczuje, że to ten zapach mogę wyjść ze sklepu spokojna.
Na perfumy Halle Berry natknęłam się kiedy były w promocji i zapłaciłam za nie około 50-60zł (już nie pamiętam dokładnie) za 30ml. Zapach nie jest bardzo ingerujący, raczej delikatny. Ich ogromny plus to trwałość zapachu, który czuc spokojnie przez cały dzień. Kupując je nie wiedziałam jak  z tym u nich, ale na szczęście miło mnie zaskoczyły:)
Czy kupie je ponownie?
Jeśli będę w perfumerii 10 min i nie znajdę odpowiedniego zapachu - wyjdę z nimi.

2 komentarze:

  1. sądząc po nutach zapachowych, muszą być piękne i uwodzicielskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś wodę toaletową i bardzo się z nią lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń