niedziela, 13 stycznia 2013

Kosmetyki Vipera

Cienie Eye charakteryzuje nowoczesna receptura oparta na doskonałej jakości unikalnych krzemionkach i cząsteczkach siliki. Łatwo rozprowadzają się po powiece i długo się na niej utrzymują. W ofercie zarówno cienie perłowe, matowe jak i z drobinkami. Vipera oferuje 40 różnych odcieni w dwóch paletach kolorystycznych: ciepłych i zimnych barw.

Cena: ok. 8zł
 
Moja opinia:
Na spotkaniu blogerek dostałam numerek 46. Kolor brązowy, a przynajmniej taki wydawał się na opakowaniu! Na powiece kolor jest bardzo słaby co za tym idzie przy blendowaniu kompletnie się gubi. Kolejny minus to to, że krótko utrzymuje się na powiece. korzystam z niego tylko jak wiem, ze wychodzę z domu na chwile, gdyż po dłuższym trzymaniu go na powiece wygląda nieestetycznie i brzydko.Nie polecam zakupu!
 
 
 
Pojedyńczy Cień do Powiek Pocket dostępny jest w 60 kolorach. W mieszance kolorów znajdziemy cienie głębokie i jaśniutkie, przymglone, tęczowe, perliste, energiczne, metaliczne cienie do powiek.
 
Moja opinia:
Otrzymałam kolor 825. Na opakowaniu wydaje się byc granatowy z maleńkimi drobinkami. Na powiece owszem są drobinki, ale kolor to bardzo delikatny niebieski i co gorsza lekko przezroczysty co wydac na zdjęciu poniżej. Na powiece utrzymuje się kilka godzin i nie wygląda już tak tragicznie jak cień Eye. Blendowanie z nim to też nic przyjemnego, bo gubi zupełnie kolor. Ogólnie jestem bardziej na nie!
 
 
 
Konturówki do ust Ikebana skutecznie zatrzymują wymykanie się szminki poza zarys warg, a przecież obraz ust zdobionych mocnymi tonacjami musi być perfekcyjny i obowiązkowo wymaga zakonturowania. Kolekcja konturówek skład się z sześciu kredek przeznaczonych do ust.

Termin ważności: 18-24 miesiące

Cechy:

  • potrafi zatrzymać wymykanie sie szminki poza zarys warg
  • miękka, delikatna aplikacja gwarantuje doskonały efekt głębokiego koloru
  • szeroka gama kolorystyczna pozwoli dobrać najwłaściwszy produkt

Moja opinia:
Konturówka z tego zestawu spodobała mi się najbardziej. Jest bardzo miękka co za tym idzie przyjemnie się jej używa, a do tego utrzymuje się na ustach dosyć długo. Mamy do wyboru około 6 kolorów. Jeśli używacie konturówek do ust rzeczywiście można na nią postawic.
1. konturówka 2. cień eye 3. cień pocket
PYTANIE DO WAS
Ostatnio muszę dodawać zdjęcia przez ImageShack, bo inaczej nie mogę. Zawsze starałam się dodawać małe zdjęcia i mało, aby nie zabrakło limitu (bo słyszałam, że na blogerze owy jest), a jednak... U Was po jakim czasie prowadzenia bloga (około) skończył się limit i czy można to w jakiś sposób sprawdzić?

7 komentarzy:

  1. Zmieniaj rozdzielczość zdjęć na 2048x2048 wtedy dodajesz bez limitów, ja tak robię od pewnego czasu bo nie mogłam dodawać większych. Nie wiedziałam o limitach i tym podobnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre produkty są niskiej ceny i są jak najbardziej OK, ale widzę, że ten jest przeciwieństwem ... :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam czarny cień z vipery w takim opakowaniu jak ten niebieski ;D i jest całkiem okej :) na powiece też mi sporo wytrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie życie byłoby proste jeśli cena by wskazywała na jakość produktu. Niestety musimy być małymi królikami doświadczalnymi. Ale na szczęście są blogi i możemy razem się ustrzec przed bublami. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś cień do powiek tej firmy i bardzo mi się podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam tuszu do rzęs z Avon, myślę że to też dobra firma ;)...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń