poniedziałek, 30 stycznia 2017

Włosowe gadżety z Aliexpress

Dzisiaj pokażę wam moje najnowsze zakupy na Aliexpress, które co prawda jeszcze nie dotarły, ale już były przeze mnie zamawiane tylko dla koleżanek, a tym razem lecą do mnie.
Uwielbiam mieć włosy spięte czyli jakoś kok, w kitke lub kłos i właśnie do tych fryzur gadżety zamówiłam.

Na pierwszy ogień idzie szczotka, która mi się spodobala, bo nie szarpie włosów. Kumpela jest mega zadowolona więc i ja ją kupiłam.


Gumki do włosów kolor clear. Fajne, bo nie widać ich na włosach. Idealne do kłosa czy małych  warkoczyków. Przydadzą się napewno a dostanę ich 500 sztuk😁 zapłaciłam za nie 81c.

Teraz czas na wsuwki do włosów, których nigdy mało. 60 sztuk za 68c. Więc cena luz, a nawet bardzo luz.

Klamra, która ma pomóc nam w zrobieniu kłosa. Dzięki niej będzie to łatwiejsze. Wcześniej tego nie używałam, bo uznałam, że sama sobie poradzę, ale ostatnio pojawiło się kilka filmików na YT i ten gadżet dosyć że ułatwia stworzenie idealnego ołówka to jeszcze oryginalnego.

I na koniec mój hit dzięki któremu na każdej większej imprezie w zwykłym koku będę wyglądała elegancko. Spinka w kształcie kokardki.

Co z tych rzeczy podoba się wam najbardziej?
Co wy zamawianie na alie,,? Jeśli macie podobne posty to będę wdzięczna za linki 😀

9 komentarzy:

  1. klamra do warkocza mnie zaciekawiła!!! :)

    obserwuję bloga!

    Madziastylee

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczotka całkiem fajna, ciekawe czy jest lepsza od TT. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zamawiam od czasu do czasu na alie, Spinka w kształcie kokardki jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe produkty. Pierwszy raz widzę taką klamrę do warkocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy gadżet do warkoczów :) u mnie jeśli szczotka to tylko TT :)

    Zapraszam do siebie: http://www.szmaratka.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jeszcze nie zamawiałam na tej stronie, jak na razie nie mam takiej potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Everyone loves it when folks come together and share ideas.

    Great website, continue the good work!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko spoko tylko ten czas oczekiwania... no chyba że komuś się nie spieszy

    OdpowiedzUsuń