środa, 21 marca 2012

Pharmaceris - duoaktywny żel nawilżający pod oczy + info

Ostatnio w ramach nawiązanej współpracy otrzymałam do przetestowania od Pharmaceris żel duoaktywny pod oczy. Nie używałam niczego takiego wcześniej, bo uważałam, że jeszcze mam czas na dbanie nawet o okolice skóry wokół oczu. Ale spróbowałam i są efekty! Żel szybko się wchłania. Fajnie się go aplikuje. Pharmaceris nadal nie zawodzi.

PHARMACERIS - DUOAKTYWNY ŻEL NAWILŻAJĄCY POD OCZY
Gładka i nawilżona skóra wokół oczu, skóra wrażliwa i alergiczna.

Wskazania:
Żel polecany jest do codziennej pielęgnacji skóry wokół oczu, która chcarakteryzuje się szczególną wrażliwością i skłonnością do alergii.

Działanie:
Żel skutecznie pomaga zmniejszyć oznaki starzenia się skóry wokół oczu dzięki wyciągowi z malwy, który posiada doskonałe właściwości wygładzające i nawilżające skórę. Działanie malwy wspomaga Glucam, który przywraca utraconą jędrność i elastycznośc skóry. Żel działa łagodząco i kojąco dzięki zawartości alantoiny.

Efekt:
Gładka i nawilżona skóra wokół oczu.

Sposób użycia:
Nałożyć na oczyszczoną skórę wokół oczu i delikatnie rozmasować żel, uważając aby nie wprowadzić preparatu do worka spojówkowego. Zalecany do codziennego stosowania.

  • opakowanie z pompką zapewnia przyjemne i higieniczne stosowanie
  • testowano okulistycznie i dermatologicznie
  • produkt stworzony przez naukowców z Centrum Naukowo-Badawczego Dr Irena Eris
  • produkt bezzapachowy
  • nie zawiera parabenów

Tak wygląda opakowanie

PLUSY:
  • lekki
  • dobrze nawilża
  • napina skórę oka
  • łagodzi opuchliznę, koi
  • natychmiastowe efekty
  • wydajny

MINUSY:
  • cena

Czy kupię go ponownie?: Tak, bo warto miec go koło siebie chociażby, aby uniknąć popuchniętej skóry okolic oczu.
Cena: 35zł/15ml


Zachęcam do zapoznania się z ofertą Pharmaceris.Dziękuję serdecznie Pani Annie i Pani Magdalenie za możliwośc przetestowania żelu..
Fakt iż dostałam produkt nieodpłatnie nie wpływa na treśc mojej recenzji.!.
I troszkę informacji:

I JESZCZE JEDNO - DZISIAJ SIĘ ZEBRAŁAM I ZAMÓWIŁAM KOSMETYKI NA ROZDANIE!!!:)

2 komentarze: