piątek, 16 marca 2012

Lirene Dermoprogram krem nawilżający do rąk + tani pędzel

KREM NAWILŻAJĄCY OLIWKOWY

Doskonała pielęgnacja:
Silne właściwości nawilżające wosku z oliwek pielęgnują skórę dłoni, poprawiając ich kondycję Obecność olejku z awokado wzmacnia barierę naskórka i jednocześnie zapobiega utracie wody, chroniąc przed wysuszeniem. Krem intensywnie nawilża naskórek, zapobiegając ponownemu przesuszeniu dłoni.

Efekt:
Skóra dłoni jest intensywnie nawilżona, miękka w dotyku i gładka, odzyskując zdrowy i naturalny blask.

Krem dostałam w ramach współpracy z firmą Lirene. Pierwsze co zwróciło moją uwagę to jego cudowny zapach. Ogólnie nie lubię kremów do rąk, bo one wysuszają moją skórę dłoni, ale ten taki nie jest!


Bardzo fajnie jest też to, że szybko się wchłania (na kilku blogach czytałam, że bardzo wolno?!! Nie pamiętam kremu do rąk, który tak szybko się wchłania) i wystarczy jego niewielka ilość, aby nasmarować dłonie. Jest to jedyny krem do rąk, którego bez obaw stosuje nawet kilka razy dziennie.
Wystarczy tyle jak na zdjęciu niżej.


 PLUSY:
  • zapach
  • cena
  • szybko się wchłania
  • starcza na bardzo długi okres czasu
MINUSY:
  • nie poradzi sobie z bardzo suchą skórą dłoni
  • nie poprawia kondycji skóry dłoni
Cena: 7zł/100ml
Czy kupię go ponownie: Tak, nie będę szukac dalej, bo nie potrzebuje. Ostatecznie spróbuje innych kremów, ale też od Lirene.
Zachęcam do zapoznania się z ofertą Lirene.Dziękuję serdecznie Pani Annie i Pani Magdalenie za możliwośc przetestowania kremu..
Fakt iż dostałam produkt nieodpłatnie nie wpływa na treśc mojej recenzji.!.
Chciałam też dodac kilka słów na temat pędzla, który posiadam już sporo ponad rok. Koleżanka kupiła mi go na ryneczku koło domu za 6,5zł. Tak na ryneczku;) Oczywiście nie spodziewałam się, że będę mogła go pochwalic, ale uwierzcie, że za taką cene nie spotkałam lepszego. Mimo, że jest w mojej torebce i ciągle przy mnie to nadal wygląda jak nowy!!! Starł się tylko napis, ale jak spotkacie podobny to możecie kupic, bo jestem pewna, że spełni Wasze oczekiwania.

2 komentarze:

  1. Kremiku nie miałam:)
    Co do pędzelka,to jest niezły jak za tą cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń