piątek, 23 marca 2012

Delikatny peeling enzymatyczny do twarzy - Pharmaceris

Jestem zwolenniczką peelingów czy to mechanicznych czy enzymatycznych z którymi spotykam się na co dzień. Mogę powiedzec, szczerze, ze jest to jeden z lepszych jak nie najlepszy peeling enzymatyczny z jakim miałam do czynienia.

DELIKATNY PEELING EZNYMATYCZNY

Wskazania:
 pielęgnacja skóry szczególnie wrażliwej i skłonnej do alergii.

Sposób użycia:
Rozprowadzic peeling równomiernie na twarzy i szyi mijając okolice oczu. Pozostawic na 5-8 minut następnie zmyc wacikiem zwilżonym wodą lub tonikiem. Stosować raz w tygodniu.



PLUSY:
  • delikatny dla skóry
  • nie uczula
  • doskonale złuszcza naskórek
  • nadaje się zwłaszcza dla posiadaczek cery delikatnej i skłonnej do alergii
  • jest wydajny
  • oczyszcza
  • przystępna cena
Minusów nie ma. Można uważać, że jest on zbyt delikatny dla skóry, ale zapamiętajmy, ze jest on dla alergiczek i do skóry wrażliwej. Mimo, że takiej nie mam jestem i tak bardzo zadowolona.

Czy kupię go ponownie: Jak najbardziej!!!
Cena: 25zł/50ml

Zachęcam do zapoznania się z ofertą Pharmaceris.
Dziękuję serdecznie Pani Annie i Pani Magdalenie za możliwość przetestowania peelingu.
Fakt iż dostałam produkt nieodpłatnie nie wpływa na treść mojej recenzji.!.

Jeszcze informacja dla Was możecie przyjrzec się nowej lini kosmetyków Pharmaceris

2 komentarze:

  1. Kurcze, ja wlasnie szukam peelingu enzematycznego, znajdac firme Pharmaceris pewnie predzej czy pozniej sie na niego skusze!

    OdpowiedzUsuń