czwartek, 7 marca 2013

krem głęboko nawilżający od Pharmaceris

Od producenta:

Krem do codziennej pielęgnacji skóry nadwrażliwej, podatnej na alergię, z tendencją do odwodnienia i przesuszenia.

Krem długotrwale nawilża, wygładza oraz przywraca skórze miękkość i elastyczność. Wyselekcjonowane substancje nawilżająco-odżywcze (zielona alga, Glucam®, ekstrakt z trawy azjatyckiej, wosk z oliwek) wzmacniają płaszcz hydrolipidowy skóry. Skutecznie chronią przed odwodnieniem oraz przesuszeniem naskórka w wyniku działania niekorzystnych czynników zewnętrznych. Zawarte filtry UV chronią skórę przed fotostarzeniem. Zaawansowane naukowo, innowacyjne formuły Immuno - Prebiotic oraz Leukine - Barrier ukierunkowane są na regulację systemu immunologicznego skóry i łagodzenie podrażnień. Stymulują wzrost ochronnej, fizjologicznej mikroflory naskórka, zmniejszając nadwrażliwość skóry. Aktywnie zapobiegają podrażnieniom, zaczerwienieniom, świądowi oraz pieczeniu, wpływając na zdrowy wygląd i stan skóry.



Moja opinia:

Krem skończył mi się już jakiś czas temu. Sięgałam po niego baaardzo często, gdyż mam bardzo przesuszoną skórę twarzy (policzki). Krem nawilżający przydaje się im o każdej porze dnia. Na początku stosowania kremu byłam całkiem zadowolona, jednak po czasie okazało się, że krem nie nawilża, a pozostawia skórę twarzy jakby tłustą i to wszystko. Byc może poradzi sobie ze skórą, która potrzebuje lekkiego nawilżenia, ale niestety nie sprawdził się u mnie przy skórze bardzo suchej. 


Plus dla niego za filtr UV i za to, że jak najbardziej nadaje się pod makijaż:) W żaden sposób nie podrażnia skóry, jest bardzo delikatny.

7 komentarzy:

  1. oj nie, wystarczy mi moja tłusta cera, nienawidzę kremów które dodatkowo zostawiają mi film na skórze

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę...a tylu pozytywnych opinii się naczytałam,że już chciałam kupować. Mnie w takim razie też mógłby nie pomóc,bo mam suchutką skórę zimą. Tłustą warstwę pozostawia też krem Sylveco, który testowałam,ale on ładnie nawilżał przez noc.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo może się skuszę, zwłaszcza dlatego, że ma filtr spf 20:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam kiedyś krem pod oczy pharmaceris i byłam zadowolona :). Nie zawiodłam się jeszcze na tej firmie
    Pozdrawiam i zapraszam http://myheartismysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć nominowałam Cię do nagrody Libster Awords i serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w tej zabawie :) szczegóły na moim blogu

    OdpowiedzUsuń