sobota, 27 lipca 2013

Balsam po depilacji Joanna Sensual

Łagodzący balsam został stworzony specjalnie po to, aby pielęgnować skórę całego ciała, szczególnie po zabiegu depilacji. Mleczko z avocado oraz ekstrakt z rumianku działają nawilżająco i kojąco, łagodzą podrażnienia skóry. Wyciąg z egzotycznej rośliny Larrea Divaricata ma właściwości opóźniające odrastanie włosków po depilacji.
Po zastosowaniu balsamu skóra jest jedwabiście gładka, elastyczna i miła w dotyku.

***
Balsam po depilacji Joanna dostałam jakiś czas temu. Zazwyczaj nie potrzebuje kosmetyków tego typu, gdyż raczej nie mam żadnych podrażnień po depilacji (na szczęście).
Jednak jego postanowiłam użyć, gdyż łagodzenie nie jest jego jedyną zaletą! Ma jeszcze opóźniać wzrost włosa i pozostawić skórę po zabiegu jedwabiście gładką.

Jeśli chodzi o opóźnienie wzrostu włosa to miałam spokój z włoskami na około 24h i później zaczęły rosnąc normalnie. Czyli raczej nikłe to opóźnianie ich wzrostu, więc tutaj mamy minus dla niego.
Jego kolejną zaletą ma być gładka i jedwabista w dotyku skóra. Tutaj możemy dać plus, gdyż tak rzeczywiście jest.
Jego zapach jest dosyć intensywny i całkiem długo utrzymuje się na ciele - na szczęście dla mnie jest on całkiem przyjemny.


Więc jeśli mam podsumować dla mnie jest to zupełnie zbędny kosmetyk i ja go niestety już nie kupię.

2 komentarze:

  1. jeszcze nie miałam balsamu po depilacji, do tej pory używałam aloesowego żelu, najlepiej łagodzi podrażnienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. ee..wolę balsamy nawilżajcie do ciała i zdecydowane w takich sytuacjach się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń