wtorek, 26 listopada 2013

Amour, Avon i ostatnie zakupy

Avon `Amour` - zapach z popularnej linii `Today Tomorrow Always`. Kwintesencja związku pełnego harmonii i miłości. Ten magiczny zapach otwiera się radosnym cytrusem wzmocnionym przez zielone akcenty i różowy pieprz, który rozpala uczucia. Serce zapachu przepełniają białe kwiaty; biała magnolia i płatki jaśminu rozkwitają niczym pierwsza miłość. `Amour` oparty jest na mocnej bazie drzewa sandałowego, cedrowego i piżma, które symbolizują przywiązanie charakteryzujące związek oparty na prawdziwej i czułej miłości.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: nuty zielone, cytrusy, różowy pieprz, 
nuta serca: magnolia, jaśmin, 
nuta bazy: drzewo sandałowe, cedr, piżmo

Cena: 70zł / 30ml



Ogólnie nie lubię kosmetyków z Avon, bo jest to bardzo słaba marka, która zawyża ceny do jakości swoich kosmetyków, jednak w tym katalogu ugięłam się. Koleżanki zamawiały to ja też...:)
Jeśli chodzi  o sam zapach to jest średni. Dużo lepiej pachnie na skórze niż tak jak wąchamy n zakrętce. Duży plus za śliczne opakowanie, na które zwróciłam uwagę i spora jego zasługa w tym, że w ogóle je kupiłam.

Mam problem z polubieniem jakiegoś zapachu, bo często perfumy mnie mdlą z tymi jednak jest dobrze. Perfumy są raczej mocne, ale nie rażące. Do tego zapach utrzymuje się całkiem dobrze. Więc jak za perfumy, które kosztują 60 czy 70 zł to cena nie jest zawyżona, a właśnie co najmniej odpowiednia. Więc jeśli zapach się komuś spodoba to jak najbardziej polecam, bo ja szczerze jestem zadowolona i myślę że podobnie będzie z Wami.
W zestawie z perfumami były kolczyki, które są bardzo, ale to bardzo malutkie. Jednak nie kupiłam ich ze względu na nie.








A tutaj zakupy z ostatniego miesiąca i tych kosmetyków recenzji możecie niedługo się spodziewać.
Sporo z nich to promocje z Rossmanna, sporo z Avon i kilka z innych drogerii czy sklepów internetowych.
Już dzisiaj przedstawiłam Wam bliżej perfumy Amour z Avon, a w kolejce będą kosmetyki Inglot.



2 komentarze:

  1. Ale zaszalałaś z zakupami :)
    Jeśli chodzi o zapachy to ja używam tylko tych z avon,ale tego nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o zakupy, to najlepiej robić je ze zniżką :) Ja zawsze wyszukuje promocje na stronie salesandshopping.pl. Wkrótce będą dwie duże akcje rabatowe we wrześniu i październiku :) Trzeba szykować portfel.

    OdpowiedzUsuń