wtorek, 29 maja 2012

Współpraca - Merz spezial

WSPÓŁPRACA - MERZ SPEZIAL

Jakiś czas temu napisała do mnie Pani Magdalena, która zaproponowała mi współpracę. Zgodziłam się. Do testów otrzymałam MERZ SPEZIAL 3 opakowania - kuracja 3-miesięczna. Już wcześniej słyszałam o tych tabletkach i tym samym wiążę z nimi duże nadzieję.

 Tak wygląda paczka.

MERZ SPEZIAL to drażetki pielęgnujące i regenerujące skórę, włosy i paznokcie z witaminami i mikroelementami.
Drażetki zapewniają:
  • promienną skórę o zdrowym wyglądzie - kompleks witaminy z grupy B oraz cynk, odżywiają skórę i chronią ją przed uszkodzeniami. Pomagają również w zachowaniu elastycznej gładkiej skóry o Świerzym wyglądzie. Witaminy C i E przeciedziałają szkodliwym wpływom wolnych rodników, a tym samym opóźniają proces starzenia. Nikotynamid zapobiega szorstkosci skóry. Rezultatem jest gładka, delikatna, brzoskwiniowa cera.
  • gęste, zdrowe włosy - kwas foliowy, niacyna, wit. B1 i B12 wzmacniają strukturę włosów oraz sprawiają, że włosy stają się mocniejsze i bardziej elastyczne
  • piękne, mocne paznokcie - o paznokcie dbają zawarte w drażetkach biotyna, żelazo  i aminokwasy. Paznokieć jest odżywiany przez system naczyń krwionośnych skóry. Istotne jest aby wspomagac paznokcie od wewnątrz dla zachowania ich dobrej kondycji. Odpowiednio odżywione paznokcie nie rozdwajają się, nie łamią i mają gładką powierzchnię.
Więcej kiedy już skończę kurację. O efektach jednak będę informować co jakiś czas. Jutro pokażę paczkę od Pharmaceris, którą otrzymałam też dzisiaj, a cała jej zawartość trafi do mojej kuzynki i jej synka, a mojego chrześniaka:)
Znacie drażetki MERZ SPEZIAL?
ZAPRASZAM NA ROZDANIE

13 komentarzy:

  1. nie znam i również jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znacie ale nie używacie :). może po twojej recenzji się skusze. na razie króluje u mnie krzem

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ci zazdrszczę, dla mnie Merz Special to NAJLEPSZY suplement na włosy

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez bym tak chciala;) pieknie zapakowali;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy na efekty i Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam ale słyszałam o nich. Ciekawa jestem bardzo, czy zauważysz pozytywne efekty działania :) Nigdy nie byłam fanką nadmiernego używania suplementów, ale teraz trochę to zmieniam... odkad jestem na diecie staram się dbac o to, żeby żadnych minerałów mi nie zabrakło. Te tabletki wyglądają bardzo ciekawie, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Amzing blog! I really love it!!!

    What do you say to follow each others blog on GCF and bloglovin to keep in touch this way?

    My best wishes,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję współpracy,ciekawa jestem opini o nich

    OdpowiedzUsuń
  10. pogratuliwać współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. słyszałam o nich, ale nie stosowałam :)
    Zapraszam do mnie a rozdanie wyjątkowej torby shopper :)
    http://ellysska.blogspot.com/2012/05/rozdanie-wyjatkowa-torba-shopper-z.html

    OdpowiedzUsuń