poniedziałek, 27 lutego 2012

Pharmaceris A - lipo intensive

Krem otrzymałąm w ramach współpracy i już po pierwszym użyciu można sporo powiedziec na jego temat jednak ja poczekałam, żeby nie było później niespodzianek. Używam go zawsze przed wyjściem na dwór, bo jest idealny właśnie na zime.

KREM OCHRONNY DO TWARZY
LIPO-INTENSIVE
Skóra wrażliwa i alergiczna, rekomendowany na zimę

Wskazania:
Pielęgnacja skóry wrażliwej i przesuszonej, szczególnie narażonej na czynniki zewnętrzne: mróz, wiatr, słońce.

Sposób użycia:
Stosować każdorazowo przed wyjściem na zewnątrz przy niskich temperaturach i/lub chłodnym wietrze.

Działanie:
Laboratoryjnie opracowana receptura, łącząca w sobie wosk pszczeli i olej z passiflory, tworzy barierę ochronną, zabezpieczającą, przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych, takich jak mróz czy wiatr. Zastosowana w kremie Alantoina łagodzi podrażnienia skóry spowodowane działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych. Zaawansowana formuła wzbogacona Gliceryną nadaje właściwości odżywcze, poprawiając elastycznośc i miękkość naskórka.Dzięki zawartości filtrów, krem posiada działanie ochronne przeciw promieniowaniu UVA i UVB.



Skład:
Aqua, Isocetyl Palmitate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Glycerin, Polyglyceryl-4 Isostearate, Octocrylene, Cera Alba (Beeswax), Butyl Methoxydibenzoylmethane, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Hydrogenated Castor Oil, Magnesium Sulfate, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Passiflora Incarnata (Passionflower) Seed Oil, BHA, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Methylparaben, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyaminopropyl Biguanide.

Ja po uzyciu go już pierwszym razem byłam z niego zadowolona, nawet zachwycona. Spodobał mi się bardzo, na obecną śnieżną pogodę jest idealny. Nie tylko dla mnie, bo nawet mój mąż go używał co jest cudem, bo nie używa on żadnych kremów - ale jak go raz nim posmarowałam już się z nim tak zaprzyjaźnił, że zakupił sobie swój!!!;]
Ogólnie wpływa jak najbardziej pozytywnie na mnie i na niego.

PLUSY:
  • tłusta konsystencja, która doskonale chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi
  • nakłada się go bardzo dobrze, świetnie się rozprowadza
  • nie zapycha mimo, że wydawałoby się odwrotnie - że może
  • nie roluje się i jest doskonały pod makijaż, co jest największym plusem jak dla mnie
  • flirt SPF 20
  • w ogóle nie podrażnił mi skóry, zero zaczerwienienia itp.
  • bezzapachowy
Minusów raczej nie widzę, może jedyny, że często go używam, więc szybko się kończy, a jego cena nie należy do najniższych - jednak z czystym sumieniem powiem że warto!
Jak najbardziej polecam. Ten krem na obecne pogody to strzał w 10!!!

Cena: 32zł/50ml
Czy kupię go ponownie?: Już kupiłam!!!:)

Zachęcam do zapoznania się z ofertą Pharmaceris.
Dziękuję serdecznie Pani Magdalenie za możliwośc przetestowania kremu.
Fakt iż dostałam krem nieodpłatnie nie wpływa na treśc mojej recenzji.!.

4 komentarze:

  1. Pharmaceris jednak nie zawodzi :) bardzo lubię tą firmę, cena idzie w parze z jakością :) a w ten krem zaopatrzę się, ale na przyszłą zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Pharamaceris:) coś dla mnie, fajnie, że ma filtr

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj miła odmiana, dobry kosmetyk ( :

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli nadaje się pod makijaż to super! Będę wiedziała co kupić następnym razem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń