piątek, 15 sierpnia 2014

Włosy aktualizacja sierpień 2014

_________________________________
Jeśli chodzi o włosy to mogę powiedzieć, że jest różnica między tym co obecnie, a tym co  było. Tutaj możecie zobaczyć jak moje włosy wyglądały dokładnie rok temu. Jest różnica na lepsze! Nareszcie widać, że coś się dzieje. Z natury mam włosy, które się puszą i kręcą, a do tego jest ich dużo. W dzisiejszym poście możecie zobaczyć jak wyglądają obecnie. Dodam, ze tutaj są lekko wyprostowane na szczotkę, bo zdjęcia były robione przed wyjściem do pracy na szybko.

 Oczywiście daleko im do pięknych i lśniących włosów, ale już wyglądają normalnie. Jeśli chodzi o kosmetyki, których używam to możecie zobaczyć to tutaj, a tutaj kilka rad ode mnie dotyczących pielęgnacji włosów do których sama staram się stosować.

Można też zauważyć, że włosy były rozjaśnione, ale jak widać kosmetyki są niezawodne i dają sobie z tym jakoś rade. Teraz zakupiłam nowy szampon i maskę, którymi niebawem się pochwale. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą.
Tutaj właśnie włosy z sierpnia 2013

1 komentarz: