niedziela, 31 sierpnia 2014

Paese, Adore 3D Lash Mascara (Tusz do rzęs)

Piękne długie rzęsy to marzenie każdej kobiety. Więc albo mamy takie naturalnie, albo musimy nabyć jakiś fenomenalny, a przy tym najlepiej w przystępnej cenie tusz. Nie mogę powiedzieć, że to ideał, ale jeden z lepszych tuszy, który nie pustoszy portfela. Kosztował około 25zł, a jest lepszy niż nie jeden za 50zł. Ma głęboki wyrazisty czarny kolor. Nie skleja rzęs i delikatnie je podkręca. Wydłuża je w widoczny sposób i nie skleja ich (chyba, że przy nakładaniu kolejnych warstw, wtedy musimy uważać). Delikatnie pogrubia rzęs i je rozdziela! Co daje ciekawy i estetyczny efekt. Nie ma mowy o kruszeniu więc możemy być spokojne. Do tego mam go już miesiąc, a on ciągle zachowuje się jak nowy. Jest go dużo i jest rzeczywiście świeży.


Nie jest to może mój hit, ale zapewne produkt, który mogę wam szczerze polecić, bo jest idealny do codziennego makijażu.
Ostatnio o kosmetykach Paese było sporo na moim blogu gdyż kupiłam ich sporo. Ważne jest to, że każdy z nich mi się podoba i nie trafiłam jeszcze na żaden bubel, a wprost przeciwnie tylko na naprawdę niezłe kosmetyki.

4 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam nic z tej firmy, może kiedyś się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. O ciekawe, ja też mam kilka kosmetyków tej firmy i przyznaję, że są całkiem niezłe. Szkoda bo firma nie jest powszechna na rynku przez co dostępność marniutka.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze niczego nie używałam tej marki, ale jak widać wszystko przede mną

    OdpowiedzUsuń