piątek, 29 sierpnia 2014

Moje nowości Revolution, MUA, Revlon

Dzisiaj dostałam kilka kosmetyków, które zamówiłam na allegro. o marce Revolution słyszała już chyba każda z Was, bo ostatnio na blogach jest o niej głośno. Więc i ja długo nie czekałam i nabyłam jedną paletkę Iconic 2. Czemu jedną? Bo chcę sprawdzić jak cienie będą sobie radzić na tłustych powiekach. Cena cieni jest śmieszna, bo paletka kosztuje 20 zł więc każdego będzie na nią stać.






Zakupiłam też zestaw do stylizacji brwi. Mają do wyboru takie zestawy z kilku firm, ale bez zastanowienia wzięłam Revolution, ażeby móc sprawdzić ogólnie firmę.

Kolejna jest pomadka MUA,za którą zapłaciłam zaledwie 5,9zł. Ma całkiem mocny, ale za to ładny kolor.
Ostatni nabytek to pędzel do rozcierania Revlon, który okazało się byc malutki, może na zdjęciach tego nie widać, ale ma około 10cm. I nie wiem jak z nim będzie, ale włosie wydaje się być też kiepskiej jakości, a kosztował 19,9zł. Jednak nie mogę nic jeszcze na jego temat powiedzieć bo nawet go nie zdążyłam użyć.



Na dzisiaj to tyle nowości. Na przyszły tydz też szykuje się podobny post, do tego pokaże jakiś makijaż z użyciem tych kosmetyków i będzie recenzja tuszu Paese.
U Was paletka Revolution się sprawdziła?



19 komentarzy:

  1. Jeszcze nic nie mam z marki MR ale wszystko przede mną.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zastanawiałam się właśnie nad tym zestawem do brwi, daj znać czy jest warty zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko ma świetne ceny:) może kiedyś wypróbuję sobie taką pomadkę, co do cieni to na razie mam szlaban:d p.s. masz piękne zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 3 paletki i sprawdzają się całkiem fajnie - oprócz jednej której może dam drugą szansę - ale szminka niestety taka sobie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie posiadam niestety... ubolewam nad tym bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mnie czeka w domu duża paleta w odcieniach nude. Chciałam wypróbować wiele rzeczy, ale na razie stanęło na jednej, poczekam aż w Polsce będzie bogatsza oferta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Iconic 2 kupiłam ostatnio i teraz mam ochotę na inne :D to uzależnia tak jak paletki Sleek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka bardzo mi się podoba i sama mam na nią ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję że jesteś na www.kosmetoblogi.blogspot.com, zapraszam teraz do grupy na fb KosmetoBlogi na której sama możesz dodawać swoje posty i konkursy. https://www.facebook.com/groups/707980639250291/ POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze ja mam cały czas ochote na te revolution.
    Ps.zostaje u ciebie

    OdpowiedzUsuń