czwartek, 7 sierpnia 2014

Kosmetyki do włosów, które obecnie używam

_________________________________________
Od dłuższego czasu używam ciągle jednych i tych samych kosmetyków do włosów. Muszę tylko uzupełnić zapas o olej kokosowy, który już się skończył i do tego znaleźć, gdzieś szampon Pharmaceris, który obecnie zastępuje Schauma.
Zacznę od szamponu, Schauma Lśniący kolor. Mam włosy rozjaśniane, puszyste, kręcone i niestety suche, a ten szampon całkiem dobrze się sprawdza. Ogólnie podchodzą mi szampony Schauma. Dobrze myje i nie nabawiam się po nim łupieżu, który niestety często się pojawia po szamponach.Jeśli chodzi o odżywkę to obecnie zastępuje ją olejkami - olejek Arganowy, który kupiłam w Biedronce wystarczy na około 4 razy, aby posmarować nim całe włosy. Trzymam go kilka godzin i spłukuje.
Kolejny olej to olejek Paese, który używam na zmianę z poprzednim i jego używam też na końcówki włosów przed pójściem spać lub w połączeniu z maską. Włosy wyglądają na zdrowsze. Te olejki nakładam raz w tygodniu lub rzadziej. Do tego eliksir odżywczy L'oreal Elseve, którego używam już na suche najczęściej włosy. Oczywiście na zmianę z poprzednimi, nie wszystkie na raz;) Chociaż ten idzie najczęściej, ale w najmniejszej ilości, gdyż zawsze po myciu, a poprzednie są zazwyczaj trzymane na włosach przed myciem. Dzięki niemu nie mam problemu z rozczesaniem włosów. 
I do tego Błyskawicznie odbudowująca ochronna odżywka w sprayu na noc od Pantene. Ją używam przed spaniem, ale nie codziennie tylko raz na kilka dni.


Raz na dwa tygodnie, (bo częściej mi się nie chce) maseczka, którą sama robię - tutaj jest o niej więcej.
Jak widać sporo olejków, ale w ilościach, że tak napisze przemyślanych aby nie obciążyć włosów, a im pomóc. Do tego przy nakładaniu olejków robię masaż skóry głowy, który lubię:)
I jeszcze pokaże szczotkę, która bardzo dobrze i delikatnie rozczesuje włosy.

Pewnie jutro w poście pokaże jak wyglądają moje włoski teraz, a jak wyglądały kiedyś.

Macie ulubione kosmetyki do włosów?

4 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię odżywki dove :) Dla mnie niezastąpione. Nie używam olejków, bo troszkę obciążają moje cienkie włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czasem tak jest wlasnie z olejkami:/

      Usuń
  2. Bardzo lubię szampony Schauma i choć teraz królują na półce rosyjskie szampony to Schaumy też mam dwie :)
    Ulubiona maska Kallos Keratin, a olejek do włosów ukochany to Babci Agafii 'Odżywczy" , na końcówki stosuję jedwab Green Pharmacy :)
    Fajni Ci Twoi ulubieńcy, a teraz z niecierpliwością czekam na włosową aktualizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urlop mi się trafił i dlatego posty nie są publikowane;) niedługo będzie. Musze przejrzeć te twoje kosmetyki może i coś mi się spodoba;)

      Usuń