środa, 6 sierpnia 2014

Co zrobic żeby włosy szybciej rosły i były zdrowsze?

___________________________________
Dobre pytanie, które zadaje sobie wiele kobiet, w tym ja. Uwielbiam patrzeć na bardzo długie, gęste i lśniące włosy. Kobieta z takimi włosami wygląda na zadbaną i atrakcyjniejszą. Ciężko jest osiągnąć efekt o jakim marzymy, bo mamy też różne włosy jedna gęste i napuszone inna lśniące ładne, ale na głowie wygląda jakby została ich już tylko końcówka, do tego proste czy kręcone, itd. Bardzo ciężko byłoby nam dokładnie dogodzić, więc w dzisiejszym poście zajmę się tylko ty co zrobi żeby włosy szybciej rosły.

Uważam, że nie ma co pisać bajek tylko takie z życia wzięte sprawdzone sposoby.
Zacznę od tego, że jeśli chcemy mieć długie włosy to muszą być one zdrowe. Załóżmy, że nasze kłaczki mają rozdwojone końcówki i się łamią, a wiadomo, że taki włos się kruszy, więc nie będziemy miały ich dłuższych.
*Więc jeśli mowa o tym pierwszym punkcie to mogę zalecić olejki np. ten wypróbowany przeze mnie, który jest świetny i warto go mieć Paese. Włosy nabierają zdrowego blasku,są zdrowsze i w moim przypadku nie puszą się tak jak zwykle.
*Maseczka którą uwielbiam i którą wy powinnyście spróbować.
Pół szklanki mleka, pół kostki drożdży, jedno żółtko i kilka kropli jakiegoś olejku np. oleju rycynowego.
Trzymamy to 20-30 minut najlepiej pod ręcznikiem żeby włosy były w cieple i spłukujemy. Raz w tyg taka maseczka się sprawdzi i szybko zauważycie efekty.
*Używanie dobrego szamponu, odżywki i olejku. To jest dla naszych włosów bardzo ważne Ja polecam szampon Pharmaeris, który może być waszym zbawieniem. Świetna odżywka regenerująca jest od Pharmaceris. Olej tak jak wyżej pisałam rycynowy lub np. Vatika w którym moje włosy się zakochały.

Jak już nasze włosy są zdrowsze możemy pomyśleć o ich zapuszczaniu.
*Pomogą nam suplementy diety ja polecam Merz Spezial, który się u mnie naprawdę sprawdził. Ja biorę je przez miesiąc później na miesiąc odstawiam i znów biorę.
*Picie naparu z pokrzywy lub drożdży. Ja tego nie próbowałam, bo nie dałabym rady zwłaszcza z drożdżami, ale słyszałam, że efekty są świetne, więc jak macie ochotę to można pic:)
*Powinnyśmy zrezygnować z suszenia włosów suszarką lub zminimalizować jej używanie, o prostownicy nawet nie wspomnę.
*Wykonujmy codziennie masaż głowy rano lub wieczorem przez około 2-3 minuty kolistymi ruchami.
*Obchodź się delikatnie z włosami, a się odwdzięczą. Czyli nie czesz ich szarpiąc, a delikatnie. Pomogą ci w tym właśnie olejki dzięki, którym rozczesywać włosy będą się bardzo dobrze.
*Noś włosy rozpuszczone ile tylko możesz. To już słyszałam wcześniej, ale wiadomo, że w pracy najwygodniej było mi w związanych, tylko przez to zaczęły bardzo wypadać i stały się słabsze.
*I na koniec relaks i sen co jest potrzebne nawet im do prawidłowego funkcjonowania:)

Mam nadzieję, że troszkę Wam pomogłam. Jeśli chodzi o podane przeze mnie kosmetyki to nadają się do włosów gęstych i napuszonych, ale i słabych i łamliwych czyli takich jak moje. Ważne jest dobranie kosmetyków do swojego typu włosów.

Kosmetyki możecie kupić:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz