poniedziałek, 28 lipca 2014

Lirene, Golden Charm

Dzięki współpracy z firmą Lirene jakiś czas temu otrzymałam kilka kosmetyków jeden z nich to balsam magia złota na skórze. Jego zadanie to rozświetlenie skóry i to idzie mój świetnie. Korzystam z niego zazwyczaj kiedy idę na jakąś imprezę i nie zakładam na przykład rajstop. Balsam magia złota na skórze sprawia że poczujesz prawdziwą magie złotych drobinek na skórze która rozbłyśnie szlachetnym blaskiem. Zmysłowy zapach balsamu podkreślić swoją kobiecość i naturalne piękno. Zawarta w balsamie złota alga głęboko nawilża skórę oraz pobudza produkcję kolagenu dzięki czemu na dłużej zatrzymasz młodość. Hialuronian przywraca jędrność a olej z jojoby odżywia skórę. Balsam Golden Charm sprawi że stanie się milsza w dotyku i jedwabista.
Ogólnie z balsamu jestem zadowolona jednak nie dostrzegłam jakiegoś większego wygładzenia czy nawilzenia może zaraz po posmarowaniu się nim niestety na pewno nie na dłuższa metę.  Balsam na przyjemny zapach powiedziałabym bogaty. Na szczęście drobinki są delikatne więc nie świeci się za bardzo i nie wygląda to jak efekt rzuconego na skórę brokatu. Do tego i delikatnie podkreśla naszą opaleniznę. Całkiem szybko się wchłania więc jest to kosmetyk który jak najbardziej można mieć w swojej toaletce.

9 komentarzy:

  1. Świetnie, że nie ma ogromnych kawałków brokatu. Myślę, że na jakieś imprezki latem byłby jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam jakiegoś balsamu z drobinkami na lato do opalonych nóg, może to właśnie ten:)

    OdpowiedzUsuń
  3. własnie mam na niego ochotę i po Twojej opinii się skuszę póki jeszcze jest lato-przyda mi się delikatny blask :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak patrzyłam na nie w sklepie to wszystkie były mega napigmentowane, nie wyobrażałam sobie taka chodzić. Ciekawe jak sprawuje się i wygląda na skórze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trochę tych drobinek, ale nie rzucają się w oczy są delikatne i wyglądają bardzo fajnie

      Usuń
  5. fajny produkt na lato ; ) i przystępny cenowo

    OdpowiedzUsuń