sobota, 29 marca 2014

Under Twenty, Anti! Acne Intense, Termoaktywny peeling wygładzający




Skuteczna pielęgnacja skóry z widocznymi zmianami trądzikowymi. Specjalistyczny peeling, który doskonale oczyszcza, wygładza i odświeża skórę. Produkt przy aplikacji daje efekt rozgrzania, który wzmacnia działanie kosmetyku. Skuteczność zawdzięcza połączeniu aktywnych substancji przeciwtrądzikowych oraz substancji aktywnie wygładzających. 
Składniki aktywne:
- czynnik termoaktywny - działa wygładzająca, wzmacnia działanie peelingujące,
- cząsteczki peelingujące - peelingują i złuszczają naskórek.


Moja opinia:
Jeśli chodzi o peeling jestem bardziej na tak. Jego używanie jest całkiem przyjemne, jest wydajny, zapach też jest OK. Kosmetyk jest dla naszej skóry bardzo delikatny, dla niektórych to dobrze dla innych gorzej, zależy od typu naszej cery. Zaraz po użyciu czujemy przyjemne "grzanie" na twarzy. Zawarte są w nim drobinki peelingujące, ale jest ich bardzo mało. Kolejne plusy to cena cena, około 15zł i dostępność, łatwo go zdobyć. Mojej skórze potrzebny jest raczej mocny kosmetyk, bo ten ten do końca sobie daje rade, więc raz w tygodniu używam też czegoś mocniejszego. 

7 komentarzy:

  1. Ja jednak wolę te zdzieraki :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję pary razy użyć i bez rewelacji :) Ale nie zaszkodził mojej cerze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. same negatywne komentarze a dla mnie to produkt jest ok używam go i nawet sie sprawdza
    i super blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo go lubię, pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy pojawią się jakieś nowe wpisy?: )

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja nie cierpię tej marki, nic nigdy stamtąd mnie nie zadowoliło w najmniejszym nawet stopniu. Takiego peelingu używam marki Floslek i sprawdza się o wiele lepiej, możliwe też, że to dlatego, że jestem dobry dla alergików(chociaż ja nie jestem)więc jest delikatniejszy... No sama nie wiem, ale ja polecam jeżeli ktoś będzie chciał wypróbowac czegos nowego!! Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń