czwartek, 16 stycznia 2014

Hybryda i poważna decyzja czyli tatuaż! Podpowiedzcie

Dzisiaj pokaże Wam hybrydę jaką sobie zrobiłam ostatnio. Mam zniszczone paznokcie a przy niej sobie troszkę odpoczną.

Takie delikatne










I drugi temat na dzisiaj to tatuaż. Wiem tylko, że ma być na karku, ale jestem bardzo niezdecydowana co wybrać. Poniżej kilka wzorów, które mi się podobają. Każdy z nich od siebie odbiega i jest inny, ale to nie jedyny tatuaż jaki chce mieć więc jak na razie zastanawiam się co na karku będzie wyglądało najlepiej. Poza tym nie chce żeby mój tatuaż był taki jak te ale tylko podobny.








Może podpowiecie co waszym zdaniem będzie fajnie wyglądało na karku. Możecie pokazac też Wasze tatuaże - chętnie zobacze:)

9 komentarzy:

  1. Osobiście nie polecam drobnych napisów z wydziwiastą czcionką, bardzo szybko z roku na rok zaczną się zlewać w jedną plamę. Dodatkowo nie robiłabym tatuażu dla samego "chcę", gdy nie jestem zdecydowana w 100% na dany konkretny motyw. Jednak zostaje on z Tobą na lata. Nie kierowałabym się także naglą modą na dane motywy, jaskółki, ptaszki, klatki, napisy, dmuchawce... Dla mnie tatuaż musi być w pewnym sensie wyjątkowy mieć dla mnie jakiś głębszy sens, znaczenie a nie być po prostu "ładny".

    To tylko moje zdanie ogólne, także proszę nie odbierać tego negatywnie i jako atak. Nie mam tego na celu :) Powodzenia w wyborze życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za rade:) Jasne, że nie odbieram tego jako atak, a rade:) Tatuaż jest przemyślany już miał byc robiony 2 lata temu, ale wolałam poczekac, a żeby właśnie się dokładnie zastanowic. Jeśli chodzi o motywy to na pewno nie ptaszki, w pierszym zdjęciu chodziło mi dokłądnie o czcionkę. A wiem, że chce zrobic coś co jest podobne do tatuażu na zdjęciu drugim lub trzecim. Chciałabym też jakiegoś anioła, ale to chyba nie na karku, bo za mało miejsca:)

      Usuń
  2. A mnie bardzo podoba się moty nr 2 :) Mój chłopak właśnie jest trakcie robienia rękawa i jest świetnie :)
    P.S. Paznokcie śliczne :)
    Obserwuję i jeśli masz ochotę możesz odwzajemnić ;)
    Pozdrawiam i tak przy okazji zapraszam na nowego posta ;)
    http://patishome93.blogspot.com/2014/01/neutrogena-formua-norweska-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym Ci poradziła jedno: nie rób tatuażu, dopóki nie jesteś pewna. Bo skoro pytasz innych, jaki wzór powinnaś wybrać, to znaczy, że nie powinnaś się jeszcze decydować. Wyznaję zasadę, że tatuaż robi się wtedy, kiedy wzór ma dla nas jakieś znaczenie, kiedy po prostu wiemy, że TEN TEN I TYLKO TEN.
    Oczywiście zrobisz, jak uważasz, ale szkoda by było potem żałować i płacić za usuwanie ;)
    (Mam nadzieję, że się nie obrazisz za moją opinię, po prostu staram się dać dobrą radę)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nie rozumiemy, te wzory,które pokazuje chce miec, ale w troche innej postaci. Tylko nie wiem, który mam zrobic na karku. A pytam Was, bo może widziałyście coś podobnego równie ładnego. A jeśli chodzi o to zastanawianie to do kiedy miałam 18 lat wiedziałam, że chce miec tatuaże i jakie, ale wolałam z tym poczekac, Teraz mam 25 lat i uwierz, że jest to poważnie przemyślana decyzja, ale ja chce zadbac o jego każdy detal i dlatego pisze tez o tym tutaj.

      Usuń
  4. jesli na karku to ja chyba zrobiłabym jakiś napis,myślę że ładnie będzie wyglądał :)
    ja osobiście marzę o tatuażu na łopatce,chciałabym kolorowego motyla (najlepiej turkusowego:D)

    OdpowiedzUsuń
  5. na karku pewnie jakiś fajny , delikatny napis.. Twoje propozycje nie podobają mi się, bo jestem fanką napisó w i bardziej większych tatuaży. sama mam jak narazie 3, ale pewnie w przyszłości będzie ich więcej. Jeśli nie jesteś pewna to może spróbuj najpierw henne ? Zobaczysz jak będzie to wyglądać jak się będziesz czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli chodzi o tatuaż, to numerek 2 jest taki fajny romantyczny.... ja nie zdecydowałabym się na tatuaż....

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń