piątek, 1 lutego 2013

Makijaż dla opadającej powieki, odpowiednie kolory cieni dla brązowych oczu

Jak pewnie zdążyłyście zauważyć lub wyczytać na blogu - mam opadające powieki i do tego kąciki oczu spadają ku dołowi. Jest to bardzo widoczne i niestety uciążliwe. Bez makijażu oczy wydają się byc małe, smutne, ogólnie nieciekawe.
Dlatego dzisiaj pokaże Wam jaki makijaż będzie pasował do opadających powiek. Zawsze widziałam tego typu makijaże w kolorze brązowym, więc ja zrobiłam w kolorze turkusu zmieszanego z czernią.
Na zdjęciach biały cień wygląda jak jasny błękit, ale nie - to biały.

Aby skorygować opadające powieki, zewnętrzne kąciki powinnyśmy pomalowac na ciemny kolor, rozcierając cienie ku górze i w bok (po ukosie w kierunku brwi). Możemy dodac kreskę, która powinna się kończyc za zewnętrznym kącikiem i iść lekko ku górze, aby oko wydawało się podniesione.

Możemy oczywiście dowolnie modyfikować kolory byle żeby trzymac się tych reguł.


W wielu miejscach czytałam, że nigdy nie powinnyśmy używac takich samych kolorów cieni jak kolor naszych oczu. Oczywiście w ogóle z tym się nie zgodze, bo przy moich piwnych oczach właśnie w brązach wyglądam najlepiej. Trzeba zaznaczyc, że ważną rolę przy wyborze kolorów odpowiednich dla nas mają też typy kolorystyczne (wiosna,lato,jesień,zima) i to właśnie do naszego typu powinnyśmy dobierac kosmetyki, tak jak biżuterię czy ubrania.
Jeśli chodzi o oczy brązowe to najbardziej odpowiednie będą wszelkie odcienie brązu i złota, kolor beżowy, ciemnozielony, szmaragdowy, biały, żółty, fioletowy i miedziany. Mi osobiście troszkę nie leży ten szaragd i fiolet chyba, że pomieszane z innymi kolorami, używając ich osobno wcale nie wyglądam dobrze mimo, że pasują też do mojego typu kolorystycznego.




5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie taki sobie wykonam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi isę podoba taka propozycja

    OdpowiedzUsuń